З усіх питань телефонуйте:

Всі питання

Питання:

Що робити, якщо виникли питання?


Відповідь:

Звертайтесь до наших менеджерів служби підтримки. Для цього скористайтеся «заявкою» – повідомленням, в якому Ви можете поставити Ваше питання до оператора або описати проблему, що виникла. Кожному такому повідомленню буде призначено індивідуальний ключ, а посилання на нього надіслано Вам на E-mail. Ви можете використати ключ для перегляду історії листування з оператором і поточного стану Вашої заявки.

Також Ви можете звернутися за консультацією онлайн – натисніть віконце Чат праворуч на сторінці або зателефонуйте по Skype: smartdoc.support. Вам швидко допоможуть впоратися з будь-якими труднощами.

Договір
Контакти Чат Допомога