З усіх питань телефонуйте:

FAQ (частi питання)

  1. Про договори
    1. Якою мовою складає договори Ваш сайт?
      Користуючись нашим сервісом, клієнт може створювати договори як українською, так і російською мовами. Зміст обох версій абсолютно ідентичний. На будь-якій мові договір відповідає поточній нормативній базі України. Також мову можна змінити в кінці процедури складання договору, але перед оплатою.
    2. Скільки коштує складання договору?

      Вартість складання договору - усього 48 гривень. Якщо складений документ повинен мати додатки, тоді система автоматично сформує їх. За них не треба сплачувати окремо. Їх вартість входить до початкової суми оплати.

    3. Договори можна підписувати одразу? Чи треба вичитувати їх у юриста?

      Якщо Ви уважно і відповідально підійшли до відповідей на запропоновані питання, тоді  остаточний документ готовий до підписання. Вам не потрібно вичитувати його в юристів.

      Водночас деякі операції вимагають обов'язкового нотаріального посвідчення, про що ми попереджаємо в описі договору.
    4. Як самому створити договір онлайн?

      З конструктором договорів від компанії SmartDoc скласти договір будь-якої складності дуже просто! Для цього достатньо зробити 5 кроків:

      1. Вибрати необхідний договір з каталогу, наприклад, розписка, договір найму квартири.
      2. Обрати потрібну Вам тематику: наприклад, розписка, договір найму жилого приміщення.
      3. Відповісти на запропоновані питання. До цього кроку складання договору треба поставитися особливо уважно й відповідально, тому що від цього залежить якість Вашого кінцевого документа.
      4. Ознайомитися з документом і оплатити його будь-яким із запропонованих варіантів оплати.
      5. Скачати договір у форматі. docx чи. rtf.
      Після оплати договір буде знаходитися у розділі "Особистий кабінет". Ми гарантуємо зберігання договору на сайті щонайменше 90 днів. Протягом цього часу Ви можете повторно завантажувати договір необмежену кількість разів.
    5. Чи можна редагувати складений договір у MS Office Word, LibreOffice, OpenOffice та інших текстових редакторах?

      Так, остаточний договір створюється у форматі .docx і повністю сумісний з текстовим редактором MS Office Word, а також з іншими текстовими редакторами, які підтримують формат .docx (LibreOffice, OpenOffice тощо).

    6. Як часто оновлюється каталог договорів?

      Наші юристи постійно працюють над розширенням каталогу. Зараз на сайті вже більше 280 договорів, які дозволяють покрити основні правовідносини. Якщо ви не знайшли потрібний договір, зверніться в службу технічної підтримки. Фахівці служби в найкоротші терміни надішлють Вам посилання на договір. Якщо потрібного договору не буде виявлено в базі, документ буде поставлений у список на розширення каталогу.

    7. Чи відповідають договори чинному законодавству: актуальність, оновлення?

      Безпека інтересів наших клієнтів — понад усе. Всі договори SmartDoc повністю відповідають правовій базі України, незважаючи на постійні зміни законодавства:

      • Юристи компанії щодня відстежують останні зміни в законодавчій базі, здійснюють моніторинг Єдиного державного реєстру судових рішень.
      • Наша компанія слідкує за тенденціями юридичного ринку: співробітники вивчають спеціалізовані видання - «Вісник Верховного суду України», «Вісник Вищого адміністративного суду України», «Вісник господарського судочинства», «Часопис цивільного і кримінального судочинства», газету «Юридична практика», а також різні онлайн-ресурси: rada.gov.ua, pravo.ua, jurliga.ligazakon.ua та інші.
      • Кожен документ, який представлений в каталозі, пройшов попередню аудиторську перевірку зовнішнього незалежного експерта.
      • Внутрішній Департамент контролю якості договорів контролює своєчасне внесення змін у договірні документи.
    8. Скільки часу займає створення онлайн-договору?
      У середньому формування договору займає 15 хвилин. При складанні договору Вам необхідно буде відповісти на основні питання. Це може зайняти декілька хвилин. Важливо поставитися до цього етапу відповідально. Адже від Ваших відповідей буде залежити якість договору. Система обробить надану інформацію всього за декілька хвилин, і Ви отримаєте договір, не встигнувши випити чашку кави.
    9. Що робити, якщо в каталозі немає потрібного мені договору?

      У цьому випадку ми пропонуємо Вам скористатися Пошуком. Кнопка "Пошук" знаходиться на кожній сторінці сайту  праворуч від логотипу конструктора договорів. Вам потрібно лише ввести в поле назву  договору, який Вас цікавить, і натиснути на значок лупи. Система автоматично почне пошук у базі і виведе список результатів. Якщо за Вашим запитом не буде знайдена жодна відповідь, Ви можете звернутися в службу технічної підтримки. Фахівці служби в найкоротші терміни надішлють Вам посилання на договір. Якщо потрібного договору в базі не виявиться, то документ буде поставлений у список на розширення каталогу.

    10. Створив договір, але забув ввести свій логін і пароль на сайті. Як бути?

      Не хвилюйтеся, введені Вами умови збережуться. Після відповідей на запитання ви потрапите на сторінку, де зможете ввести логін і пароль і продовжити процедуру оплату. Після підтвердження оплати договір з'явиться в Особистому кабінеті.

    11. Скільки разів можна використовувати договір після оплати? Протягом якого часу він доступний?

      Ми гарантуємо збереження Вашого договору на сайті не менше 90 днів. Протягом цього часу ви можете скачувати документ необмежену кількість разів.

    12. Додатки до договору: що це? Які? Навіщо?

      Для обраних Вами умов можуть знадобитися додаткові документи:

      • додатки, які є невід'ємною частиною договору: специфікації, графіки тощо;
      • документи, що супроводжують угоду: акти виконаних робіт, акти приймання-передачі, заявки тощо.
      Система сама проаналізує введені Вами умови і в разі необхідності автоматично сформує такі документи.
    13. Що робити, якщо не прийшов лист із договором або реєстраційний лист?

      В цьому випадку перевірте, будь ласка, папку "Спам" на пошті. Можливо, лист потрапив туди. Якщо папка порожня, зверніться в службу техпідтримки, наші фахівці з радістю допоможуть вам у вирішенні даного питання.

    14. Якщо виникають складні і заплутані юридичні ситуації, чи можна покластися на Ваш сайт?

      Ми створили ресурс, який допомагає скласти договір для багатьох різних ситуацій, у тому числі і складних. Наприкінці Ви отримаєте готовий до використання документ, який не вимагає консультації з юристом. Однак, якщо Ваша ситуація нестандартна, її рішення навряд чи буде вичерпуватися лише складанням документів. У таких випадках, звичайно ж, варто додатково скористатися допомогою юриста, який зможе оцінити всі моменти і «підводне каміння» Вашої ситуації.

    15. Ви гарантуєте якість Ваших документів?
      Ми гарантуємо найвищу якість роботи. І це не просто рекламний слоган. Сервіс SmartDoc був створений командою професійних юристів, які щодня його підтримують, відображають зміни законодавчої бази (як тільки вони набирають чинності), а також розширюють список договорів та видів діяльності, до яких вони застосовуються.
      Найбільш об'єктивним доказом якості нашої роботи є висока оцінка і подяки від наших клієнтів. Серед них є вже чимало юристів, тому що SmartDoc прискорює і автоматизує їх роботу.
       
      Якщо Ви склали у нас договір, а він хоч би частково не відповідає введеним відповідям, законодавству або здоровому глузду — потрібно повідомити нам про це, і ми повернемо гроші. Гроші повертаємо на першу вимогу. Умова одна — назвати невідповідність.
    16. Опис договорів: як вибрати потрібний документ?

      До кожного договору на сайті ми підготували коротку анотацію і докладний опис. Анотація містить основні особливості договору і допоможе Вам при виборі потрібного договору. Розгорнутий опис створено, щоб Ви могли переконатися в правильності вибору, докладніше ознайомитися з усіма нюансами даного виду/підвиду договорів. Також в описі вказано, чи повинен складений документ завірятися у нотаріуса.

    17. Чим відрізняється договір, складений російською та українською мовами?

      Складений договір однаково трактується на обох мовах. Ви можете вибрати мову складання договору просто під час створення документа. Для цього в пункті "Вибір умов угоди" вкажіть потрібну мову.

  2. Про компанію
    1. Скільки грошей вкладено в проект?

      Ця інформація за домовленістю сторін не розголошується.

    2. Які очікування покладає Vostok Ventures на SmartDoc?

      Інвестор активно сприятиме розширенню комплексу послуг компанії, наприклад, розробці програмного забезпечення з аналогічними можливостями. Вже в 2013 році компанія надала клієнтам можливість використання ПЗ. Також обговорюються інші продукти, інформація про які на даному етапі конфіденційна.

    3. Яка цінність Вашого проекту? У чому його місія?
      SmartDoc - компанія, яка надає юридичну послугу нового покоління. Подібний сервіс на Заході став трендом серед підприємців, бухгалтерів, юристів та споживачів, які узаконюють свої відносини з різними структурами і людьми. Іншими словами, ця послуга робить доступною кваліфіковану юридичну допомогу для всіх і кожного.
       
      SmartDoc - соціальний бізнес-проект. Його місією автори вважають збільшення ступеня юридичної захищеності громадян нашої країни, підвищення правової грамотності та культури використання юридичних послуг. З компанією SmartDoc можна захистити свої інтереси в рамках угоди, шляхом самостійного формування договору. А оптимізація договірної діяльності - один з важливих кроків для підвищення ефективності власного бізнесу, оскільки зменшує людський фактор і юридичні ризики.
       
      Простота і доступність сервісу робить його звичним для щоденних завдань, вирішувати які багато хто воліє, спираючись на власні знання і досвід друзів. Наш сервіс допомагає істотно підвищити ступінь безпеки та зменшити ризики клієнтів. Адже захист прав, насамперед, починається з їх фіксації в юридичних документах.
      Таким чином, ми хочемо підвищити юридичну грамотність наших співвітчизників, зробити для них цивільно-правові відносини простіше і зрозуміліше, дати можливість самостійно захистити свої інтереси.
       
      Ми впевнені, що юридичний захист має бути доступний для кожного.
    4. Як народилась ідея проекту?
      SmartDoc - творіння кваліфікованих юристів і не менш талановитих програмістів. Ідея проекту виникла в результаті аналізу системи отримання юридичної допомоги в Україні. Криза навчила багатьох відповідальності, люди по-новому почали ставитися до речей, перестали бути безпечними, зіткнувшись з труднощами, яких цілком можна було б уникнути при наявності грамотного юридичного забезпечення. Сьогодні, наприклад, стало набагато менше людей, які бажають видати велику суму в борг без розписки. Українці уважніше стали читати договори пайової участі у будівництві житла, вникають у деталі і не соромляться задавати питання.
       
      А спостерігаючи різні ситуації, пов'язані з некоректністю договорів, а іноді і з відвертим обманом, команда взяла на себе відповідальність допомогти суспільству і зайнятися розвитком правової культури та юридичної грамотності. Компанія завжди відкрита до будь-яких форм співпраці і готова сприяти розвитку подібних проектів в Україні.
    5. Хто є інвестором компанії? Як було прийнято рішення про її створення?

      У SmartDoc інвестувала венчурна компанія Vostok Ventures, відома своїми успішними інвестиціями в IT-стартапи. Vostok Ventures вкладає свої ресурси (причому не тільки фінансові) в працюючі проекти і сформовані команди, що пройшли випробування часом і подолали чимало труднощів. Стартап SmartDoc не став винятком, команда бере на себе відповідальність за будь-які процеси, що відбуваються в рамках діяльності компанії. Колектив приймає грамотні рішення і завжди оперативно знаходить правильний вихід із кризових ситуацій, які бувають у будь-якому бізнесі. Автор ідеї - Микита Полатайко.

    6. Чи будуть які-небудь акції для клієнтів?

      SmartDoc — клієнтоорієнтована компанія. Ми будемо постійно інформувати наших користувачів про введення нових видів договорів, змін, доповнень сервісу і нові послуги. Це і будуть наші головні акції. До речі, частина договорів уже зараз представлена на сайті безкоштовно. Звичайно ж, ми завжди реагуємо на зворотний зв'язок від клієнтів, враховуємо їх побажання і зауваження.

      Попит на послуги SmartDoc сьогодні стабільний, а сервіс максимально продуманий і зручний для користувачів. Ми впевнені, що і в майбутньому будемо виправдовувати всі очікування наших клієнтів.
    7. Що таке SmartDoc?
      Компанія SmartDoc — це соціально-орієнтований український стартап, місія якого — підвищувати правову культуру і розвивати юридичний ринок України. Компанія надає сучасний сервіс формування договорів різної складності. На smartdoc.ua в форматі "питання-відповідь" Ви без особливих зусиль зможете пройти весь шлях заповнення документа.
       
      Конструктор договорів сам підбере всі необхідні формулювання, додасть відповідні розділи і автоматично внесе потрібні правки. Паралельно Ви отримаєте основні юридичні поради-підказки, що стосуються теми Вашого договору. 
       
      Зараз на сайті представлено більше 280 типів договорів, кожний з яких доступний в багатьох варіантах. Незалежно від того, чи займаєтеся Ви бізнесом, регулярно укладаєте угоди або просто вирішили зняти/купити квартиру — наш сервіс буде Вам корисний. SmartDoc дозволить Вам підвищити ефективність роботи, а також відчутно заощадити час. З нами Ви отримаєте персонального юриста в будь-який зручний для Вас час. Для цього не потрібно виходити з офісу або квартири, достатньо просто включити комп'ютер і зайти на наш сайт. 
       
      Послуга створення договору коштує всього 48 гривень, при цьому деякі документи ми пропонуємо в безкоштовному доступі. З договором від компанії SmartDoc можна робити свій бізнес та життя стабільніше та безпечніше завдяки підвищенню якості юридичних відносин як у професійній діяльності, так і в побуті.
       
      Детальніше дізнатися про послугу від SmartDoc Ви можете у розділі "Послуги" нашого сайту, задавши питання в службу підтримки клієнтів у чаті, Skype Skype: smartdoc.support або написавши листа на E-mail: support@smartdoc.com.ua.
  3. Про оплату
    1. Що робити, якщо при сплаті послуги гроші було знято, а договір не надіслано?

      Якщо у Вас виникла така ситуація, зайдіть у "Мій кабінет" у розділ "Мої замовлення". Якщо сплата за послугу пройшла успішно, то в таблиці з'явиться дата оплати. Якщо замість цього стоїть риска, то зверніться в нашу службу техпідтримки будь-яким зручним для Вас способом. 

    2. Як сплатити за складання договору?

      Зараз існує 5 типів оплати. Ви можете здійснити платіж за допомогою картки Visa/MasterCard, системи Приват24 або за допомогою смс. Сплачуючи таким чином, Вам навіть не потрібно відходити від монітора комп'ютера. Також доступна оплата послуг у платіжному терміналі або відділенні будь-якого банку за допомогою банківського переказу.

      До того ж готуються інші способи оплати для Вашої зручності.
    3. Чи входять у вартість послуги комісійні відрахування банкам і платіжним системам Інтернет?
      Якщо Ви проводите оплату за допомогою картки Visa чи MasterСard, то комісійні відрахування входять до вартості послуги. Якщо Ви здійснюєте оплату за допомогою банківського переказу, за допомогою смс, то комісія не входить до вартості послуги. При оплаті за допомогою платіжного термінала комісійні відрахування можуть як стягуватися окремо, так і не стягуватися зовсім. Це залежить від провайдера термінала.
    4. Як швидко я отримаю договір після оплати?
      Якщо Ви сплатили за складання договору через платіжний термінал, за допомогою картки або смс, то Ви можете скачати договір майже миттєво.
       
      Якщо Ви сплатили за складання договору за допомогою банківського переказу, тоді ми надішлемо Вам на E-mail листа з текстом договору і посиланням для скачування доумента на сайті одразу після того, як до нас надійде підтвердження про оплату. Процес зарахування грошових коштів банківським переказом може зайняти до 3 банківських днів. Для оперативного отримання договору Ви можете надіслати відскановану копію платежу на E-mail: support@smartdoc.com.ua
    5. Чи безпечно платити банківською карткою?

      Ми піклуємось як про конфіденційність Ваших даних, так і платежів. Тому при оплаті за допомогою банківської картки Ви переходите на захищений сайт Українського процесінгового центру, системи LiqPay або Приват24. Обробка даних картки відбувається в центрі або в системі, а не на сайті smartdoc.com.ua. Таким чином, ми не отримуємо інформацію про Вашу картку.

    6. Скільки коштує складання договору?

      Вартість складання договору - усього 48 гривень. Якщо складений документ повинен мати додатки, тоді система автоматично сформує їх. За них не треба сплачувати окремо. Їх вартість входить до початкової суми оплати.

    7. Чи ви надаєте звітні документи, якщо оплачувати послугу від імені юрособи?

      Якщо Ви оплатите рахунок від імені юрособи, то ми не надамо Вам ніякі звітні документи. Наша облікова політика не передбачає закриття актами маленьких сум, і вартість послуги не включає адміністрування таких питань як акти і т.п. Краще оплатіть від імені фізособи.

  4. Про сервіс
    1. Ви гарантуєте конфіденційність особистих даних?

      Так, Ваші особисті дані захищені логіном і паролем.  Також ми гарантуємо, що контактна інформація не буде передаватися третім особам або використовуватися для розсилки реклами та спаму.

    2. Договори можна підписувати одразу? Чи треба вичитувати їх у юриста?

      Якщо Ви уважно і відповідально підійшли до відповідей на запропоновані питання, тоді  остаточний документ готовий до підписання. Вам не потрібно вичитувати його в юристів.

      Водночас деякі операції вимагають обов'язкового нотаріального посвідчення, про що ми попереджаємо в описі договору.
    3. Як часто оновлюється каталог договорів?

      Наші юристи постійно працюють над розширенням каталогу. Зараз на сайті вже більше 280 договорів, які дозволяють покрити основні правовідносини. Якщо ви не знайшли потрібний договір, зверніться в службу технічної підтримки. Фахівці служби в найкоротші терміни надішлють Вам посилання на договір. Якщо потрібного договору не буде виявлено в базі, документ буде поставлений у список на розширення каталогу.

    4. Якою мовою складає договори Ваш сайт?
      Користуючись нашим сервісом, клієнт може створювати договори як українською, так і російською мовами. Зміст обох версій абсолютно ідентичний. На будь-якій мові договір відповідає поточній нормативній базі України. Також мову можна змінити в кінці процедури складання договору, але перед оплатою.
    5. Чим Ваш сервіс краще, чи є взагалі аналоги? Що нового він надає користувачу?
      SmartDoc - унікальний сервіс, який не має українських аналогів. Звичайно, в нашій країні існують бази даних законодавчих документів, що регламентують договірну діяльність. В Інтернеті представлені різні шаблони договорів, однак, багато хто з тих, кому довелося ними скористатися, неодноразово зіткнулися з проблемою якості цих шаблонів.
       
      Відмінна риса нашого сервісу — увага до деталей. Конструктор договорів від SmartDoc складає індивідуальний договір для кожної угоди за короткий період часу. При розробці системи команда компанії врахувала всілякі нюанси. Відповідаючи на запитання, користувач сам персоніфікує свій договір. Ми не працюємо зі стандартними шаблонами — кожен наш договір враховує останні оновлення українського законодавства, тонкощі і особливості угоди. Фахівці технічної підтримки грамотно проконсультують. При цьому Ви отримаєте не тільки договір, а й весь пакет необхідних документів, включаючи акти, рахунки, додатки, доповнення тощо.
       
      Конструктор договорів допомагає захистити особисті інтереси, самостійно створити комфортні умови угоди і не переживати, що хтось може вплинути на них, оскільки завдяки нашому сервісу домовленості знаходяться завжди під контролем учасників процесу.
    6. Соціально-орієнтований проект стане комерційним?

      Послуга створення договорів за допомогою нашого сервісу є платною, проте розмір плати відчутно нижче ринкової і навіть реальної вартості таких послуг. SmartDoc не є бізнес-проектом, тому що прагне, насамперед, зробити доступними юридичні послуги. У свою чергу, створення, підтримка працездатності такого ресурсу потребують постійного фінансування. Ваша плата за послугу створення договорів - це всього лише часткове вкладення в розвиток проекту.

    7. У чому полягає цінність проекту для юристів?

      Ми знайшли спосіб автоматизувати роботу над договорами та звільнити час юристів для більш кваліфікованих задач.

      SmartDoc - помічник для юристів. Ми хочемо зменшити рутинну працю фахівців, дозволити їм обслужити більше клієнтів. Юристи - наші партнери, адже вони надають подальшу консультацію, що дуже важливо для деяких угод. Разом ми підвищуємо якість. Багато юристів вже оцінили користь сервісу і стали нашими постійними клієнтами.
    8. Якщо виникають складні і заплутані юридичні ситуації, чи можна покластися на Ваш сайт?

      Ми створили ресурс, який допомагає скласти договір для багатьох різних ситуацій, у тому числі і складних. Наприкінці Ви отримаєте готовий до використання документ, який не вимагає консультації з юристом. Однак, якщо Ваша ситуація нестандартна, її рішення навряд чи буде вичерпуватися лише складанням документів. У таких випадках, звичайно ж, варто додатково скористатися допомогою юриста, який зможе оцінити всі моменти і «підводне каміння» Вашої ситуації.

    9. Ви гарантуєте якість Ваших документів?
      Ми гарантуємо найвищу якість роботи. І це не просто рекламний слоган. Сервіс SmartDoc був створений командою професійних юристів, які щодня його підтримують, відображають зміни законодавчої бази (як тільки вони набирають чинності), а також розширюють список договорів та видів діяльності, до яких вони застосовуються.
      Найбільш об'єктивним доказом якості нашої роботи є висока оцінка і подяки від наших клієнтів. Серед них є вже чимало юристів, тому що SmartDoc прискорює і автоматизує їх роботу.
       
      Якщо Ви склали у нас договір, а він хоч би частково не відповідає введеним відповідям, законодавству або здоровому глузду — потрібно повідомити нам про це, і ми повернемо гроші. Гроші повертаємо на першу вимогу. Умова одна — назвати невідповідність.
    10. Яка цінність Вашого проекту? У чому його місія?
      SmartDoc - компанія, яка надає юридичну послугу нового покоління. Подібний сервіс на Заході став трендом серед підприємців, бухгалтерів, юристів та споживачів, які узаконюють свої відносини з різними структурами і людьми. Іншими словами, ця послуга робить доступною кваліфіковану юридичну допомогу для всіх і кожного.
       
      SmartDoc - соціальний бізнес-проект. Його місією автори вважають збільшення ступеня юридичної захищеності громадян нашої країни, підвищення правової грамотності та культури використання юридичних послуг. З компанією SmartDoc можна захистити свої інтереси в рамках угоди, шляхом самостійного формування договору. А оптимізація договірної діяльності - один з важливих кроків для підвищення ефективності власного бізнесу, оскільки зменшує людський фактор і юридичні ризики.
       
      Простота і доступність сервісу робить його звичним для щоденних завдань, вирішувати які багато хто воліє, спираючись на власні знання і досвід друзів. Наш сервіс допомагає істотно підвищити ступінь безпеки та зменшити ризики клієнтів. Адже захист прав, насамперед, починається з їх фіксації в юридичних документах.
      Таким чином, ми хочемо підвищити юридичну грамотність наших співвітчизників, зробити для них цивільно-правові відносини простіше і зрозуміліше, дати можливість самостійно захистити свої інтереси.
       
      Ми впевнені, що юридичний захист має бути доступний для кожного.
    11. Ви консультуєте з юридичних питань?

      Ми не є юридичною конторою і не проводимо консультації. Ми даємо Вам можливість самостійно скласти договір, не вдаючись до сторонньої допомоги. Ви просто відповідаєте на запропоновані питання, а документ формується автоматично і повністю відповідає Вашим умовам.

  5. Техпідтримка
    1. Я забув пароль! Що робити?

      Якщо Ви забули пароль, відновити його дуже легко. Для цього треба перейти за посиланням “Забули пароль?” у розділі “Вхід”.

    2. Що таке заявка? Навіщо вона потрібна?

      Заявка - це повідомлення в службу технічної підтримки з Вашим питанням чи описом проблеми. Кожній заявці надається індивідуальний ключ, посилання на який відправляється Вам на E-mail. Ключ використовується для перегляду історії листування з оператором служби підтримки та поточного стану заявки. Щоб надіслати заявку, Вам потрібно заповнити форму. За потреби Ви можете прикріпити до заявки скриншот сторінки, на якій виникла проблема.

    3. Що робити, якщо виникли питання?

      Звертайтесь до наших менеджерів служби підтримки. Для цього скористайтеся «заявкою» – повідомленням, в якому Ви можете поставити Ваше питання до оператора або описати проблему, що виникла. Кожному такому повідомленню буде призначено індивідуальний ключ, а посилання на нього надіслано Вам на E-mail. Ви можете використати ключ для перегляду історії листування з оператором і поточного стану Вашої заявки.

      Також Ви можете звернутися за консультацією онлайн – натисніть віконце Чат праворуч на сторінці або зателефонуйте по Skype: smartdoc.support. Вам швидко допоможуть впоратися з будь-якими труднощами.

    4. Навіщо мені реєструватися?

      Реєстрація на сайті дає вам додаткові переваги. Наприклад, складаючи нові договори, Вам не потрібно щоразу вводити свій Е-mail і переходити на пошту. Також Ви отримуєте доступ до інформації про замовлення і доступ до повторного скачування договору. А якщо у Вас виникнуть питання з приводу роботи сайту, то після реєстрації система буде автоматично підставляти Ваші дані в форму зворотного зв'язку (заявку).

    5. А можна не реєструватися?

      Можна. Однак при складанні договору Вам треба буде ввести свій Е-mail, тому що ми не можемо продавати договір неперсоніфікованому користувачеві. При цьому ми зберігаємо анонімність та конфіденційність Ваших даних.

    6. Я забув пароль! Що робити?

      Якщо Ви забули пароль, відновити його дуже легко. Для цього треба перейти за посиланням “Забули пароль?” у розділі “Вхід”.

    7. Що таке скриншот?

      Скриншот - зображення, отримане комп'ютером, яке показує саме те, що бачить користувач на екрані монітора.

      Найпростіший спосіб отримання знімка екрана для Microsoft Windows — використання клавіші PrtScr (для всього екрану) або клавіш Alt + PrtScr (для активного вікна) на клавіатурі. Після цього знімок можна вставити і відредагувати в будь-якому графічному редакторі, наприклад, в Paint. Для цього відкриваємо Paint, заходимо в меню "Правка" і натискаємо на пункт "Вставити" (або використовуємо комбінацію клавіш Ctrl + V).
       
      Ви можете до форми зворотного зв'язку (заявки) додати скриншот сторінки, на якій у Вас виникли проблеми. 
    8. Що робити, якщо при сплаті послуги гроші було знято, а договір не надіслано?

      Якщо у Вас виникла така ситуація, зайдіть у "Мій кабінет" у розділ "Мої замовлення". Якщо сплата за послугу пройшла успішно, то в таблиці з'явиться дата оплати. Якщо замість цього стоїть риска, то зверніться в нашу службу техпідтримки будь-яким зручним для Вас способом. 

    9. Чи можна зареєструватися на сайті, використовуючи обліковий запис з іншого сервісу?

      Так, ви можете увійти або зареєструватись на сайті, якщо у Вас вже є обліковий запис в Facebook або Google. Для цього при вході на smartdoc.ua досить клікнути на відповідний значок сервісу та ввести свій логін і пароль. Ваші дані збережуться і система буде використовувати їх для подальшої роботи з сайтом.

  6. Як нам написати?
    1. Як нам написати?

      Якщо у Вас виникли питання, Ви можете звернутися до служби технічної підтримки. Задати питання можна будь-яким зручним для Вас способом:

      1. написати листа на E-mail: support@smartdoc.com.ua;
      2. скористатися формою зворотного зв'язку (створити заявку);
      3. звернутися до оператора в онлайн-чаті;
      4. Skype: smartdoc.support
    2. Що таке скриншот?

      Скриншот - зображення, отримане комп'ютером, яке показує саме те, що бачить користувач на екрані монітора.

      Найпростіший спосіб отримання знімка екрана для Microsoft Windows — використання клавіші PrtScr (для всього екрану) або клавіш Alt + PrtScr (для активного вікна) на клавіатурі. Після цього знімок можна вставити і відредагувати в будь-якому графічному редакторі, наприклад, в Paint. Для цього відкриваємо Paint, заходимо в меню "Правка" і натискаємо на пункт "Вставити" (або використовуємо комбінацію клавіш Ctrl + V).
       
      Ви можете до форми зворотного зв'язку (заявки) додати скриншот сторінки, на якій у Вас виникли проблеми. 
    3. Що таке заявка? Навіщо вона потрібна?

      Заявка - це повідомлення в службу технічної підтримки з Вашим питанням чи описом проблеми. Кожній заявці надається індивідуальний ключ, посилання на який відправляється Вам на E-mail. Ключ використовується для перегляду історії листування з оператором служби підтримки та поточного стану заявки. Щоб надіслати заявку, Вам потрібно заповнити форму. За потреби Ви можете прикріпити до заявки скриншот сторінки, на якій виникла проблема.

Категорії

Популярні договори

Показати всі договори

Новини

  • Надання послуг або підряд?

    При виборі договору у деяких наших користувачів виникає питання, що їм більше підійде: договір...

  • Зміни в роботі техпідтримки

    Шановні користувачі! З 19 по 23 червня будуть проводитися профілактичні роботи, в зв'язку з чим...

  • Лист - єдиний спосіб повідомити учасника договору?

    Що першим приходить в голову, коли перед нами стоїть завдання повідомити учасника договору про...

Договір
Контакти Чат Допомога